Algemene fysiotherapie

Tegenwoordig weten we wel dat bewegen goed voor je is. Maar wat als je lichaam even niet meewerkt?

Dan bent u bij  onze praktijk  aan het goede adres. Onze behandelingen  zijn maatwerk. Geen enkele klacht is immers hetzelfde en iedereen reageert weer anders. Samen met u streven we naar het weer zo  goed mogelijk kunnen bewegen, een normale houding of hoe je zo goed mogelijk met evt. resterende beperking om kunt gaan.

Bij een eerste afspraak vormen we een zo volledig mogelijk beeld van uw klachten door u vragen te stellen en een onderzoek te doen. Op basis daarvan stellen we een behandelplan op, op u afgestemd . We geven u uitleg en informatie over uw klachten en problemen. In de volgende behandelingen gaan we steeds in gesprek na hoe de vorderingen zijn en of we nog op het goede spoor zitten.

De behandeling vindt plaats in een individuele behandelruimte. Door middel van massage, manipulaties, oefeningen, dry needing en adviezen kunnen klachten in het houding-en bewegingssysteem positief beïnvloed worden. We hebben verschillende oefenmaterialen voor training van balans, stabiliteit, kracht  en uithoudingsvermogen.

Fysiotherapie is voor alle mensen van alle leeftijden die als gevolg van een lichamelijke aandoening problemen ondervinden bij het uitvoeren van diverse activiteiten.

Na onderzoek beginnen we zo snel mogelijk met de behandeling.

Voor welke klachten / aandoeningen:
  • pijn aan spieren,pezen,banden en gewrichten;
  • zwelling van gewrichten;
  • herstel na een operatie;
  • bewegingsbeperking en krachtsvermindering;
  • bloeduitstortingen, spierscheur;
  • blessures;
  • stijfheid, problemen met bewegen;
  • ademhalingsproblemen;
  • blokkades;
  • vermoeidheid, conditievermindering;
  • ademhalingsproblemen
  • zwangerschap gerelateerde klachten
  • houding gerelateerde klachten
  • chronische aandoeningen zoals reuma, osteoporose, parkinson, etc.